Dom två sista

Idag har jag sovit halva dagen. Hämtade upp barnen på dagis/fritids och sen åkte vi iväg till Kil. Har haft en härlig dag hos Madeleine o grabbarna :) Barnen har lekt, vi har fikat och ätit god mat tillsammans!!

Inatt gör jag en av dom två sista nätterna på mitt jobb. Har varit här i drygt 1½ år, känns skumt att ändå varit här såpass länge. Jag som bara var inställd på en sommar, som det va sagt från början. Men tiden har gått så fort och jag är glad att det blev såpass länge ändå. Får väl se vad jag hittar på härnäst. Hur många är det som vill anställa en gravid som snart ska gå hemma igen?! Hmm.. ja vi får se vad som händer helt enkelt.

Kram o natti natti!!

Kommentarer
Postat av: ✫ Jenny Ölmebo ✫ Fru & 4 barnsmorsa ♥

mm förstår att det känns skumt.

Åh vad trevligt med middags sällskap borta :)

ja jag tycker oxå det e en mkt bra och ROLIG ide :) Barnen tycker det e jättekul :)

ha en mysig dag :)



kram

2010-09-30 @ 07:29:18
URL: http://familjenav6.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0