Hej och hej då!

Sitter på jobbet, är trött, ingen bra början på en lång natt ;-) sov nog lite för lite idag. Kom inte hem förens vid 9.30 imorse för jag fick jobba över en timme. Jaja.. sista natten nu så är jag 10 ledig sen.

Varje morgon när jag kommer hem så får ja sånt fint välkomnande av Lurpan. Hon kommer springande emot mig när hon hör att det är jag som kommer med bilen. Likaså när jag åker till jobbet om kvällarna, då följer hon mig ut till bilen :-) Trognare katt får man leta efter.



Kram!!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Skönt att vara ledig 10 dagar nu! =) Det är du värd!

Mysigt att Lurpan kommer och möter dig =)

Hon är verkligen jättesöt! Kram

2010-05-29 @ 10:43:36
Postat av: Syrran

Du vet ju!!!

2010-06-02 @ 11:59:31
URL: http://limelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0