Morgonångest


Trött

Jag hatar min morgonångest. Livet känns väldigt väldigt jobbigt just på morgonen. Inte bara att det är så svårt att komma upp ur sängen, humöret är i bott o livet känns  ∂ÀÛ°ÂχΧ‰ξ... ja jag finner inte ens ord för det ;-)

Nog pratat om det.. min humörhalt kommer nog snart stiga så man känner sig lite männsklig igen.
Jag är ledig och det är riktigt skönt. Patric har semester och Leo är ledig från dagis. Bara Kevin som går i skolan denna vecka.

Igår rensade vi Leo´s rum på leksaker. Det var nog ett stort trauma för vår lilla man.. Han leker tydligen med ALLT, minsta lilla grej ska sparas så jag var en riktigt riktigt hemsk mamma igår som plockade bort och slängde saker för honom. Men det behövdes rensas och dom använder inte alla saker, det blir föör mycket saker tillslut. Sen möblerade jag om lite oxå. Går tyvärr inte att göra på så många olika sätt i Leos rum eftersom en hel vägg går åt till fönster, men lite förändring blev det.

Efter att vi hämtat Kevin på skolan åkte vill till Madeleine och grabbarna. Hennes mamma och syster var oxå där. Hade en riktigt trevlig stund där, fikade o pratade.

Nu ska jag gå iväg med Kevin till skolan.

Kram!!

Kommentarer
Postat av: Syrran

Jag tycker du är bäst alla tider på dygnet =) Bästa syster man kan ha! Och dina kids har tur som har en sån bra mamma!

Kan se Leo framför mig i leksaksrensningen...



kramis

2010-03-09 @ 17:24:05
URL: http://limelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0