Mycket Väl Godkänd

Jag måste verkligen lära mig att komma i säng i tid på kvällarna. Igår landade jag inte på kudden förens vid 00.30 och skulle sen upp kl 7 för att få iväg Kevin till skolan.. Ja jo jag va trött imorse o har varit det hela dagen. Att det ska va så svårt att komma i säng. Fick hem lite nya pärlor o smyckesgrejer på posten igår så jag fastnade lite inne i mitt pysselrum o då rusar ju klockan iväg. Alla ideér verkar komma på en gång.. det va hur längesen som helst som jag gjorde smycken, men så får jag små ideér o sen bara rullar det på.. snart har jag nog tröttnat igen o så blir det en paus. Typiskt mig, jag är en periodare... :-p

Dagen har varit fullspäckad idag.. Skjutsade iväg älsklingen till jobbet imorse efter skollämningen o frukost. Sen gick jag o Leo in till Theresia (grannen) o söta Theo, fikade lite. Sen gick vi hem o åt lite. Leo började dagis kl 14 idag för jag skulle iväg på en natthälokontroll på Clarahälsan. Jag fick toppbetyg, mycket väl godkänt. Väldigt lågt blodtryck, men det har jag alltid haft. Så det såg ju bra ut, skönt, för kroppen tar ju lite mer stryk när man jobbar natt. Fast jag trivs jättebra med det, nattjobbet alltså..

Sen hämtade jag barnen o vi åkte hem o lagade mat. Efter det drog vi ut i pulkabacken, i mörkret, o sen åkte vi iväg o hämtade Patric på jobbet kl 19.

Fick lite fina kärleksgåvor av min älskade. Då blir man så glad ♥

Käärlek

Mera kärlek, fast av min älskade son Kevin fick jag för några dagar sen. Han kom ut i köket o hade gjort denna fina teckning:


Kevin har skrivit Mamma älskar o sen ritat två hjärtan. Han kom på helt själv hur man skriver älskar förutom att han först hade skrivit G istället för K. Det värmde gott i mammahjärtat kan jag tala om. Älskade unge.. så omtänksam o snäll :-)

Jag har fått bebissjukan.. är sjukt bebissugen.. fast inte på egna (bara ibland) utan såna som man kan låna, gosa med o sen lämna tillbax.. hehe.. jag hoppas fler i min närhet skaffar barn som man kan låna, vara barnvakt åt o mysa med. Så är det nån som behöver bebisbarnvakt så hojta till.. trotsiga stora barn har jag gott om hemma ;-)

Jag avslutar med en isskulptur som Leo gjort på dagis

Dyrbar konst

Kram!!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Skönt att det gick så bra på hälsokontrollen och att det såg bra ut!!

Vilka fina blommor du fick av Patric! Förstår att du blev glad =)

Kram!

2010-01-27 @ 04:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0