Frälst

Jag har blivit frälst.. av virkning :-) det är ju hur kul som helst. Just nu håller jag på med en Filur, ni får se bild när den blir klar.. om den blir klar. Vet ju inte om jag är tillräckligt duktig än. Jag har iaf gjort 7 varv på den. Mitt mål är att göra denna söta: (o ni som känner mej är väl inte förvånade direkt.. haha)

Söt till tusen!!

Jag har ett annat giraffmönster oxå som jag hoppas kunna knåpa ihop till slut. Hittade en sida där det fanns en massa mönster till pokémon figurer. Kan tänka mig att barnen vill att jag gör såna ;-)


Påbörjat projekt

I förrgår var jag barnvakt åt Theodor som bor här i huset intill, medans hans mamma jobbade en stund. Han var hur snäll o go som helst. Riktigt mysigt att höra lite bebisprat i huset igen. Han diggare våran låda med plastlock rejält, det va mycket roligt att kasta ut alla lock på golvet. Han var även med när jag fixade med tvätten, älskar tydligen tvättmaskiner (känner igen det sen Kevin va liten).


Idag ska vi göra egen pizza, ska bli riktigt gott. Älskligen min ligger uppe i sängen o har ont i ryggen o lite annat, stackarn. Det är slitsamt att sitta i kassan dag ut o dag in.

Imorron ska jag äntligen få komma ut o roa mig lite. Jag och Madeleine har beställt en bowlingbana på nöjes, så vi ska bowla o så äta massa god mat. Jag har inte varit ute på evigheter o då menar jag evigheter, så det ska bli riktigt kul. Tyvärr missar jag kusin Lovisas kalas.

Jag ska fortsätta lite på min filur medans barnen spelar pokemon o innan vi ska börja med pizzan.

Kram!!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Åh vilken söt giraff!!

Din kommer nog bli ännu sötare =)

Vad kul att du och Madeleine ska ut imorgon!! Hoppas ni får det riktigt roligt!!

Massa kramar!!

2010-02-12 @ 17:23:08
Postat av: jenny Ölmebo

vad roligt :)



hoppas bi haft en bra fredag :)

kram

2010-02-12 @ 20:29:59
URL: http://familjenav6.blogspot.com
Postat av: Anonym

Va duktig du är som virkar gumman. Ser fram emot i morgon ;) Kram

2010-02-12 @ 21:41:14
URL: http://maddesvarld.blogg.se/
Postat av: Syrran

Å, vad kul med virkning =) Jag började sticka ett tag, men tappade tålamodet... Kunde ju bara avig o räta och hur kul blir det? Jo, en smal halsduk - så kul blev det...



Ser fram emot giraffen ;)



Kramis

2010-02-13 @ 10:06:33
URL: http://limelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0