Snart nytt år!!

Ja, nu är julen förbi och snart är det nytt år. Tänk va fort tiden går, helt otroligt! Julen har varit bra och mysig. Många fina juklappar och härligt umgänge med familj och släkt.
Julafton firades först hos svärmor tillsammans med Patrics syskon med familjer. Sen på kvällen åkte vi vidare ut till pappa. Tomten kom hela två gånger den dagen. Leo börjar dock bli väldigt svår att lura ;-)
Juldagen firas ute hos min farbror med familj o släkt. Annandagen avslutade vi hos mamma! Allt som allt mycket trevligt!!

Imorron är det nyårsafton och då ska vi till Madde (patrics syster), Erik och lilla Wilhelm, svärmor kommer oxå, blir trevligt!! Förra året satt jag själv på jobbet hela natten o skålade in det nya året med min familj över telefon, inte alls lika kul.

Idag har vi lånbytt lite barn. Kevin och Leo fick följa med Madde o Erik till pulkabacken och jag lånade Wilhelm en stund. Jag är ändå inget roligt sällskap i pulkabacken just nu, kan inte åka och tar mej knappt upp från den långa backen. Trappan här hemma räcker för att ja ska bli anfådd ;-) Så nu luktar det bebis om mej, dom doftar ju så underbart gott!! :-)

Kevin har haft ont i örat några dagar så jag fick en tid på vc oxå, lika bra att kolla upp såhär innan helgen. Det såg bra ut med alla prover, lite röd i örat, men ingen antibiotika. Värktabletter vid behov o så hoppas vi det går över av sig självt. Han har iaf ingen feber men är lite trött o hängig.

Känns skönt att det snart är nytt år, det betyder att februari närmar sig med stormsteg. Men lillstrumpan är välkommen redan i januari om hon vill ;-)

Min och syrrans julklapp till mamma och pappa kan du spana in här på hennes blogg


Kommentarer
Postat av: Syrran

Hoppas Kevin blir bra i örat snart och att det inte börjar krångla igen...

kramis

2010-12-30 @ 18:23:19
URL: http://limelight.blogg.se/
Postat av: sandra med tre ungarna

Ska genast kika in:)

GOTT NYTT!

2010-12-31 @ 13:43:21
URL: http://www.treungar.blogspot.com
Postat av: ✫ Jenny Ölmebo ✫ Fru & 4 barnsmorsa ♥

hej hej hoppas er nyår vart bra :)

och att det går bra med magen.

Nu är det inte så långt kvar va? :)



kraam

2011-01-09 @ 10:11:54
URL: http://http:/fruganolmebo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0