Pulkaåkning

Igår blev det en tur till pulkabacken. Kevin va i skolan så det blev jag, Patric och Leo. Vi tog med oss lite varm oboy och lussebullar. Blev tyvärr inte så mycket pulkaåkning för min del, men jag får väl ta igen det nästa vinter.

Vinterfika

Efter det gick vi och hämtade Kevin på skolan. Blev en sväng förbi Madde, Erik och Wilhelm. Fick äntligen snosa lite bebis igen. Han är så go och det va svårt att lämna honom ifrån mej när vi skulle gå. Det värsta med att snosa bebis är att man längtar ju så mycket efter sin egen och just nu är jag så trött på att vara gravid. Det gör så fruktansvärt ont när hon rör på sig, som knivar i magen när hon drar och trycker sina armar o ben längs magen. Man vet lixom inte vart man ska ta och det är lite mer än 8 veckor kvar.. ahh.. tur att det är jul nu så tiden kanske går lite fortare :)

Nu blir det lite tomtegröt till frukost, gott!

Kram!!

Kommentarer
Postat av: ✫ Jenny Ölmebo ✫ Fru & 4 barnsmorsa ♥

Mysig dag ute :)



Förstår att längtan blir värre när man snosar bebis hihi :)

Men jobbigt för dig att ha så ont :(

krama

2010-12-02 @ 10:30:58
URL: http://jennyolmebo.blogg.se/
Postat av: ✫ Jenny Ölmebo ✫ Fru & 4 barnsmorsa ♥

hej hej hoppas att allt e bra med er alla och du mår bra å magisen med :)



kram

2010-12-12 @ 18:48:30
URL: http://fruolmebo.blogg.se/
Postat av: ✫ Jenny Ölmebo ✫ Fru & 4 barnsmorsa ♥

halloj där.

hoppas er jul vart bra och att er nyår och blir bra :)

kramar

2010-12-28 @ 18:00:39
URL: http://jennyolmebo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0