Nygammalt

Jag lovar inte att jag kommer hålla bloggen vid liv denna gången heller, men jag gör ett försök så får vi se hur länge jag orkar och har lust att skriva ;-)

Jag fick ett ryck förut o lagade två byxor åt Kevin. Det har en förmåga att bli hål på knäna lite titt som tätt, vet inte om det är nån förälder som känner igen det fenomenet?! Iaf så hittade jag lite tyg i garderoben som fick bli lappar.


Leo ville ju oxå ha stjärnor på byxorna så han fick en rosa stjärna på sina :-)


Så kan det gå.

Kram!!

Kommentarer
Postat av: Syrran

Bra att du är tebax - har saknat att läsa här =)

Klart att Leo ska ha rosa stjärna!



Kram

2010-08-25 @ 19:06:17
URL: http://limelight.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad duktig du är vännen. Snyggt blev det med! Kram

2010-08-25 @ 19:25:27
URL: http://maddesvarld.blogg.se/
Postat av: Cissi

Vad fina byxorna blev =)

Kram

2010-08-25 @ 22:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0