Mamma-son-dejt

Skippade att sova idag när ja kom hem, ska ju ändå sova ikväll/natt  Ignoring You Vi åkte o storhandlade istället, skönt att ha det gjort för det är ju tråkigt att storhandla. Men får tacka gudarna för självscanning, tänk va allt går smidigare (sålänge man inte åker på avstämning då)



Idag ska jag hämta upp Kevin efter skolan o så ska vi umgås bara han och jag. Det blir alldeles för sällan. Leo är ju hemma med mig varje gång jag är ledig, så han får mycket mammatid, så nu är det Kevin´s tur att få mig för sig själv en stund.

Han var ju så lessen igår kväll när jag skulle åka till jobbet. Han var riktigt förtvivlad. Ingenting jag sa hjälpte. Tillslut blev han ju så övertrött oxå så han blev ännu mer känslig. Jag var tvungen att gå så Patric fick ta över. Han lugnade ner sig till slut o somnade. Hade tydligen ropat på mig inatt. Det känns i mammahjärtat när dom blir sådär lessna.

Kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0