Fembarns mamma

Idag har jag provat på att vara fembarns mamma. Tre 7åringar, en 4½ åring och en 1åring. Gick hur bra som helst. Inget jag vill vara på heltid, men såhär ibland funkar det ju kanon.



Blev lite fika på eftermiddagen med Theresia, Falle o kidsen. Nu har vi precis varit iväg och handlat lite. Till veckan får det bli storhandling för det gapar tomt på en hel del här hemma nu.

Imorron är det jobbardags igen. Jag har bett arbetskompisarna att spara lite tvätt som jag kan vika dom nätter jag jobbar, så jag har nåt att sysselsätta mig med. Tv och film börjar bli så tröttsamt, vet inte vad jag ska hitta på för att få tiden att gå lite fortare. Kanske ska ta med nån bok, det va längesen, men man blir så trött av att läsa. Korsord funkar oxå ibland.

Nu ska jag njuta av det lilla av dagen och ledigheten som är kvar.

Kram!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Annars kan du ki komma hit och hämta lite tvätt om du vill ha ngt att gör apå natten.. Ha ha ha

Härligt att ni fått så bra kontakt med grannarna.

Kram på dig gumman!

2010-04-25 @ 17:28:25
URL: http://maddesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0