Fars dag

Idag är det Fars dag. Jag hade scrappat ihop ett litet kort som vi gav till P.


Fars dag

Idag har vi varit ute hos mamma, ätit god mat o fikat gott. Mycket trevligt!!
Barnen sov hos mormor (o Jonny) inatt så vi hade det lungt o skönt igår ;-) har sovit mycket gott inatt, ingen liten Leo som knallat in under natten o lagt sig vid mina ben så man inte kan röra på sig. Sovmorron fick man oxå.. gött :-)

Sista lediga dagen idag, känns tungt som vanligt att man ska behöva jobba hela veckan som kommer nu. Den här veckan med 5 nätter är jobbig. Men det brukar gå bara man kommer dit o kommer igång.

Vi har fått en ny familjemedlem här hemma.. Gordon heter han.. haha.. han är såå söt o mysig


Gordon

Kram!!

Kommentarer
Postat av: Syrran

Fint kort =)

2009-11-08 @ 18:52:57
URL: http://limelight.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lika trevligt för mig o Jonny att umgås med mina goa barnbarn.

Snyggt kort!!

Det blev lite fler kartonger med lock!!

2009-11-09 @ 12:52:28
Postat av: FLOOSAN-LIVET SOM MAMMA

Vilka fina kort!

2009-11-11 @ 13:27:28
URL: http://floosan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0