Det är inte möjligt..

Idag skulle jag varit ledig för hon jag jobbar hos skulle till Örebro på operation. Men så ringer dom från jobbet på morronen och säger att hon blivit förkyld så operationen är inställd. Jag som hade planerat att möta upp syrran på stan så vi kunde umgås lite, blir inte så ofta tyvärr. Men det får väl bli nån annan dag, fick gå o sova istället.

Så idag har det inte hänt så mycket, sovit o sen har vi äntligen fått orbitreken såld, så nu slipper man klättra för att komma in i förrådet/pysselrummet.

Igår kom mamma in till oss. Jag o Leo följde med ut till Ikea, skulle inte ha nåt men kommer ändå hem med två lyktor o en dörrmatta. Jag tror inte det är möjligt att gå in på Ikea utan att få med sig nåt ut.. haha.. jaja det blev mysigt ute med lyktorna som jag hängde upp.
Sen åkte vi till skolan o hämtade upp Kevin och åkte vidare ut till mamma. Där åt vi plättar o spelade massor av memory.. barnens favorit mat o spel hos mormor :-)


Mys i mörkret

Jag trivs verkligen så fruktansvärt bra här hemma, det känns verkligen som man kommer hem. Förut när vi bodde i lägenheten så va det inte samma känsla, man längtade inte efter att komma hem o det kändes inte som ett hem direkt, men nu är det verkligen perfekt. Kul att göra fint o pyssla både inne o ute :-)

Nu är det läggdags för barnen som just nu sitter i köket o målar.

Kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0