Köttbullsmorron

Idag startade jag dagen med att göra köttbullar. Jag o barnen skulle ha varit iväg till Madeleine o pojkarna nu på förmiddagen/lunch men dom ringde in henne på jobb lite tidigare så vi får skjuta på det. Iaf så skulle jag haft med mej köttbullar som vi skulle äta, så jag tänkte passa på att göra en stor sats så jag kunde frysa in lite oxå, så skönt att ha det gjort så man bara kan ta fram ur frysen.

mums :-)

Kanske att vi åker ut till pappa idag, det beror på vädret, regnar det får vi komma, annars måste dom jobba. Här hos oss regnar det iaf nu.. trist när man är ledig, men kul om man får komma ut till pappa :-)

Nu har jag gjort två nätter på raken o det har gått bra att hålla sej vaken iaf, lite drygt är det när kl lider mot 5 o man känner att det är en evighet till att klockan slår 8.
Myser i soffan:


Laddar upp med lite energidryck o skvaller:


Gos har separationsångest på natten när jag är borta.. han gnäller mitt i natten o sover på min stol i köket. När jag kommer hem är han jätteglad o tar varenda liten chans till att sitta i knät o mysa. Jag tror han tycker det är jobbigare än vad barnen tycker, som inte verkar tycka det är jobbigt alls.. dom tycker nog bara det är mysigt att få komma in till min säng på natten o sova hos pappa ;-)
Såhär mysigt tycker Gos att det är när jag kommer hem o sover på morronen:


Nu blir det till att hoppa in i duschen o fortsätta dagen :-)

Ett litet länktips :-)
Dammsugarpåsen

kram!!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Mums, vad goda köttbullarna ser ut!! =)

Duktig du är vännen som jobbat några nätter nu! Hoppas att det kommer gå bra i helgen!

Många kramar!

2009-05-07 @ 18:30:56
Postat av: Madeleine

Det var typiskt att det inte blev ngt vännen.. hoppas vi kan ses snart!! Kram

2009-05-09 @ 21:44:25
URL: http://maddesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0