Den är tillbax...

Barnen är lediga från dagis den här veckan eftersom jag har min lediga vecka nu. Det är skönt att slippa ha nån tid att passa på morronen, man kan ligga o dra sej o göra lite som man vill. Men igår var Kevin till skolan med förskolan och hälsade på. 1 timme skulle dom vara där, dom fick en egen fadder och sen fick dom gå runt o titta hur det såg ut. Kevin var väldigt förväntansfull på att få komma dit så han var väldigt nöjd när jag kom o hämtade honom sen. Två barn från gården här kommer oxå börja så i samma klass tror ja så det blir ju bra :-)
Det roliga va när jag kom o hämtade Kevin sen, då sa han "vi fick inte läsa nåt". Han får nog vänta lite tills dom börjar skolan på riktigt, jag förklarade att nu är ni ju bara där o hälsar på. Men det är kul att han verkligen vill börja lära sej.. spännande :-)

Var även o klippte mig igår, nu äntligen är luggen tillbax. Klippte lugg i höstas, men jag lät den växa ut igen.. fråga mej inte varför för jag trivs väldigt bra i den. Jag åkte ut till bergvik o fick en tid där, har klippt mej där förut men tyckte inte det blev bra då, men nu fick jag en bra frisör så det blev riktigt bra. Finns ju inget värre än när man får en klippning man inte trivs i.



I Lördags hade jag kalas för älskade familjen. Det va lika trevligt som vanligt o jag är lika obekväm med att vara den som håller i det hela *s* kommer jag nånsin bli bekväm med det tro?! det är iaf hur mysigt som helst att ha familjen samlad :-) Fick pengar av mamma, pappa o farmor, dom gick till ett par slipade solglasögon.. perfekt :-) o av syrran o jan fick jag en jättefin lyckta, en smyckesbok med massor av härlig inspiration (så nu blir det till att beställa lite nya pärlor o sånt) och lite rengöringskräm plus dag/nattkräm. Det blev både en lyckad dag o lyckade presenter :-)


fin lyckta               fin blomma från mamma

En rolig kommentar från Leo igår. Jag satt i soffan och Leo var i köket. Jag ropade på honom men han svarade inte, precis som han brukar när det är nåt han vet att han inte får göra.
Jag säger "Leo, du kan väl svara iaf"
Då hör jag Leo säga: "det är ingen hemma"
haha.. det lät så roligt.

Sen somnade han i soffan med Gos brevid sig, dom hade det riktigt mysigt.


Kevin och jag passade på att åka till Maxi o handlade lite (ja patric va hemma med leo *s*)
Vi handlade med oss en...

liten Lurp.. haha.. sötis

Nu ska jag ta tag i lite städning, det behövs.. igen

Kram!!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vad fint du har klippt dig gumman!

Du är så fin!!

Kul att Kevin verkade tycka att det var så roligt med skolan! Förstår att det är spännande att följa barnens utveckling =)

Söta katter ni har!

Ha en jättebra dag vännen!

Kramar!

2009-05-19 @ 10:34:28
Postat av: Jenny

vad fint det blev klippningen :)



Ah nice, skoj å få lite när man fyller år :)



kramar

2009-05-19 @ 13:46:44
URL: http://jennnyss.blogg.se/
Postat av: Syrran

Du är skitsnygg i lugg =) Kul att Kevin verkar längta till skolan! Tror det kommer att bli bra där. Kram

2009-05-19 @ 21:25:20
URL: http://limelight.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Goa barn du har!! Nu måset vi få till en träff vännen! Kram

2009-05-20 @ 22:17:50
URL: http://maddesvarld.blogg.se/
Postat av: Louise

Du passar jätte bra i lugg!

Brödburken är köpt på maxi, känns som allt vi äger och har är från maxi haha

2009-05-21 @ 22:41:32
URL: http://floosan.blogg.se/
Postat av: Floos

Jag såg den här om dagen. Har ni möjlighet så kika in under helgen så finns den säkert kvar.

2009-05-22 @ 23:40:40
URL: http://floosan.blogg.se/
Postat av: lisette

Hejsan :)

tänkte berätta att jag har en outlet som jag säljer lite kläder, skor och smycken och så på :) Kan alltid ta dig en titt genom att gå in på adressen nedan..



Http://Lisettee.blogg.se/outlet



är du intresserad så skriv tillbaka till min vanliga blogg eller outlet bloggen så svarar jag så snart som möjligt.. Tack så länge..

Kramar Lisette

2009-05-28 @ 10:51:38
URL: http://lisettee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0