Då var det dags

Imorron börjar jag på mitt nya jobb. Iofs så hade jag smygpremiär i fredags natt då jag tog en extratur. Det va alltså första natten själv. Lite nervöst va det såklart, men det gick hur bra som helst. Tjejen jag sitter hos sov hela natten, vaknade bara en gång o ville att jag skulle rätta till täcket, annars va det bra. Jag va pigg ända fram till kl 05, då slog tröttheten till rejält. Det va jobbigt o tiden gick vääldigt långsamt fram till kl 08. Har kommit fram till att man blir väldigt hungerig på natten, iaf jag.. sist jag jobbade kurrade magen konstant typ o denna gången oxå. Hade med mej smörgås, fil och frukt, men jag får nog ladda med nåt mer. Hade faktiskt kaffe med mej oxå... nej jag dricker inte kaffe, men jag tänkte iaf ge det ett försök, kanske att man lär sej tycka om det *s*
Men iaf.. imorron börjar jag första passet o jag går ut stenhårt. Kör måndag och tisdag natt, är ledig onsdag och torsdag o jobbar sen fre, lör och sön natt. Ska bli spännande o se hur man klarar att jobba natten..

Idag har det varit kallt o tråkigt ute, så jag har haft städdag, jag har plockat iordning, diskat, tvättat, dammsugit, dammat och skurat golven, så jag känner mej härligt duktig.. hehe... skönt att ha det gjort iaf. Synd att det inte håller sej sisådär en månad eller nåt *s* det vore väl nåt...

Lite nya bilder på ingång
Först ut två bilder från circusen den 25/4:


Innan circusen var vi på husdjursmässan o där förvandlades Kevin till en tiger:


Igår blev det lite god mat o dryck:


I torsdags, på valborg fyllde min kära vän Madeleine 30 år och hon hade fest på kvällen. Det va mycket trevligt, även om jag känner mej lite bortkommen bland så mycket nytt folk. Hon hade gjort så fint o bjöd på god mat, mycket trevligt. Roligt att få träffa hennes familj o alla dom många syskonen :-)

Ha det gott!!
kram!!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vad duktig du är som städade så mycket igår!! Riktig storstädning ju =)

Jag håller tummarna för att det kommer gå bra på jobbet den här veckan, men det tror jag alla gånger att det kommer göra! Du är så duktig och så himla bäst! =)

Tack för att du finns!

Kramar!!

2009-05-04 @ 10:29:17
Postat av: Floos

Spännande med nytt jobb, hoppas du trivs och att du får det bra.

2009-05-06 @ 21:57:22
URL: http://floosan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0