Vårstädning

Ja inte jag alltså.. men kbab kör runt med sopgrejen här utanför, tar bort all grus o sand, det är ett fint vårtecken, samt att det faktiskt börjar komma upp lite vårblommor ute i rabatten o en snödroppe har vi, jättesöt :-) det är så härligt soligt o vårigt ute nu.. det värsta är att det säkert komma nåt återfall med snö snart, nu när man verkligen tycker det är såå skönt med lite vårkänslor. Men men, vi är på god väg nu och Kevin pratar varje dag om att det är vår nu och när våren är klar så är det sommar!! :-D
Ja jag har iaf gjort lite fint här hemma, tagit hand om lite disk, dammsugit, tvättar o vädrar lite, alltid nåt ju...

Igår hade jag och mamma en heldag för oss själva. Vi gick på stan och åt god mat :-) det va väldigt kul o jag kände att jag verkligen behövde den där dagen. Blir ju inte så ofta som mamma o jag är helt själva heller. Så tack mamma för igår!! Fick en cd med avslappningsmusik oxå, verkligen jättehärlig musik.
Denna, rekomenderar den varmt, finns att köpa på Eldopalen nere i stan. Dålig bild jag vet, den heter "Inner Balance" Tron Syversen - music for relaxation and wellbeing.


Idag ska jag iväg till sf-gruppen, vi hade uppehåll förra veckan så det känns konstigt att man ska dit idag, nästan lite nervöst. Men det ska väl gå bra, det är ju utmaningarna som man är nervös för, men det är ju dom som man behöver jobba med oxå.

Har gjort en ny slideshow, det va så många bilder att lägga upp så det blir bättre såhär. Det är bilder från i söndags när vi var till skutberget och så är det nån bild när Kevin och Leo sitter o spelar dataspel :-) Sen hade Kevin gjort 2 fina påskteckningar på dagis igår. En kyckling och en tupp. Han är så otroligt duktig på att rita, fröknarna berömer honom så mycket. Han ritade även en jättefin spindelman här hemma i helgen så den är med oxå :-)

Igår när jag kom till dagis så hade Leo ritat sin första riktiga "form" oxå. Han hade ritat av sin apa, så han hade ritat ett runt huvud med ögon o mun, jättefint va det och såå roligt att se att han utveckats så med ritningen :-) tyvärr så har jag ingen bild på den för teckningen skulle sitta med på dagis.




Kommentarer
Postat av: Syrran

Å, vilka fina bilder =) Kul att du o mamma hade en fin dag! Kram

2009-03-19 @ 20:27:31
URL: http://limelight.blogg.se/
Postat av: Louise

Hej såg bild på fb på de fina halbandet du beställt av en tjej på babyboom. Det var jätte fint!

Gör hon själv och säljer eller?

2009-03-20 @ 12:09:52
URL: http://floosan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0