stor skål med chokladpudding

Nu skulle jag egentligen suttit på möte med sf-gruppen, men vi har uppehåll denna vecka, det är lite tomt faktiskt. Nästa vecka är det dock som vanligt igen.
Förra gången fick vi veta att vi alla ska få stå o prata inför gruppen, det känns fruktansvärt jobbigt o skrämmande, men väldigt nödvändigt, för det är verkligen nåt jag behöver träna på. Ett perfekt tillfälle att träna på oxå eftersom man känner sej relativt trygg med personerna.
Det har verkligen hänt mycket i gruppen, alla har gjort jättefina framsteg o det är så kul att höra vad dom har hittat på för utmaningar under veckorna :-)

Sitter o tröstäter ur en stor skål med chokladpudding, det är jobbigt, ja inte att äta.. men det är svårt att slappna av.. ständig oro, för Allt!!
Imorron ska jag till läkaren, jag hoppas han kan sjukskriva mig för det går inte längre, jag står inte ut mer. Efter över 2 år av kämpande så känner jag att det tar stop, hur mycket ska man behöva ta?? jobbigt bara att folk inte verkar förstå.. man ska va glad för att man har ett jobb helt enkelt.. ja enkelt.. eller hur, inte för alla tyvärr :-(

Min kurator skulle ta kontakt med min handläggare på fk o se om inte han kunde se till att jag får nån kontakt på af som kan hjälpa mej vidare. Skulle va skönt att ha nån att prata med om jobb, bolla lite tankar. Vi får se hur det går med den saken.

På måndag ska jag till Karolinen på jobbintervju. Det är kommunen som anordnar så man får komma dit o söka sommarjobb, jag ska söka inom handikappsomsorgen tänkte jag. Jag hoppas det kan bli en väg framåt...

I söndag va vi till pappa o hälsade på. Vi gick ut till kossorna o hälsade på. Barnen tyckte det va jättespännande. Leo var mest farcinerad av när dom mjölkade o sen ville han gärna gå hos dom stora kossorna, bli "pussad" på näsan. Kevin tyckte kalvarna va sötast, o jag håller med honom, dom är otroligt söta :-)
Tvillingkalvar som bara va 2 el 3 dagar gamla *sööta*


Morfar visar hur man mjölkar:


Nu ska jag fortsätta försöka få tag på min kurator o ändra en samtalstid.

Kram!!

Kommentarer
Postat av: Syrran

Jag ska tänka på dig extra mycket imorgon! Hoppas du får en bra läkare. Kul med intervju på måndag =)

2009-03-12 @ 18:12:37
URL: http://limelight.blogg.se/
Postat av: Madeleine

åh så söta dem är kalvarna!

Att bero på det andra du skrev så vet du vart jag finns och så. Tänker på dig. Kram

2009-03-13 @ 21:50:10
URL: http://maddesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0