Fullt ös!!

Idag har jag och barnen varit till Lekstunden tillsammans med Madeleine, Oliwer och Adam. Det va hur kul som helst. Kevin och Adam var dom som höll igång mest, dom for runt som vildningar :-) Leo och Oliwer va lite mer försiktiga. Leo tyckte det va lite läskigt att klättra runt själv, han ville att jag skulle va med, men med lite hjälp från Kevin så åkte han tillslut rutchkanan vilket han tyckte va skoj :-) Vi var där 1 timme och sen gick vi till Burger King och åt lite mat.

Idag fick jag även mitt fina halsband!! Tjejen som gjort det är jätteduktig och är ni sugna på att beställa ett eget så kan ni kika in på hennes sida "Linas smycken"


Igår var jag iväg till sf-gruppen. Vi fick en rejäl utmaning och jag va inte alls beredd på det, vilket nog va meningen oxå ;-) Vi har ju haft uppehåll i 2 veckor så vi skulle få berätta om hur vi haft det o vad vi gjort på ett lite annorlunda sätt. Hon hade lagt ut en massa rekvisita att välja bland. Vi skulle välja 2-3 olika saker som kunde symbolisera våra veckor, vad som hänt och vad vi gjort. Sen skulle vi stå inför gruppen och göra en presentation på 3 minuter. Jag tänkte direkt att jag inte skulle klara av det, inte att kunna välja bland sakern o sen stå o prata helt själv på en "scen". Men när vi väl skulle välja saker så var det inga problem alls, jag hittade mina saker fort och jag tog även chansen att vara först ut på "scen". Det gick över förväntan och jag fick mycket positiv feedback :-)
Det va väldigt kul att höra vad som hade hänt för dom andra i gruppen under den här tiden, det märks att vi gör framsteg, jättekul :-)

Imorron ska jag o barnen till badhuset med min pappa. Jag har inte sagt nåt till barnen ännu, tänkte det kunde bli en rolig överaskning när dom vaknar imorron :-) dom har längtar efter att få komma dit igen så det blir nog uppskattat :-)

Här kommer lite bilder från idag:

Kommentarer
Postat av: Syrran

Är sååå stolt över dig =) Du är en riktig tuffing ;) Kram

2009-03-20 @ 22:44:13
URL: http://limelight.blogg.se/
Postat av: Louise

Åh va roligt med leklandet, vi funderar på och ta en tur dit under helgen om de blir tråkigt väder.

Tack för adressen, vore så kul och beställa ett halsband, jätte fina.

2009-03-20 @ 22:56:11
URL: http://floosan.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Tack för idag vännen.

Barnen kommer säkert bli jätteglada i morgon när du säger att ni ska till badhuset.



Kram

2009-03-20 @ 23:03:59
URL: http://maddesvarld.blogg.se/
Postat av: Cissi

Vad duktig du är gumman!!

Jättestolt över dig att du klarade av utmaningen så bra! Du är grym! =)

Och vad kul att det var så kul på leklandet =)

Hoppas ni får en bra dag på badhuset idag!

Kramar!

2009-03-21 @ 11:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0