Spöad i tennis

Så va lördagen snart slut. Idag har jag städat o varit riktigt duktig, så nu är det fint här hemma. Gjorde rent ugnen, det va verkligen dags om man säger så.
Ska snart krypa ner i en renbäddad säng -gött-
 
Syrran va här en sväng förut o lånade datorn, hennes är på rehab o får sej en återställare -skratt- måste kännas jobbigt att va utan dator.. huuhh...

Barnen o jag gjorde lite chokladbollar förut.. eller cocosbollar som dom envisas med att säga (dom säger så i lilla spöket laban filmen) så då får det väl heta så, även om det inte finns nåt spår av cocos på dom :-) gott va det iaf.

Sen spelade vi lite wii förut, det känns tungt att behöva erkänna det, men Kevin vann över både mej o patric i tennisen.. jag vet inte vad man ska skylla på... men jag fick iaf min revansh när jag spöade både Kevin, Leo o Patric i bowling!! *woho*

Imorron ska vi ut till pappa en sväng, det va längesen så det ska bli kul, kanske kan ta en sväng ut till kossorna o traktorerna, det tycker nog barnen är spännande :-)

Jag har fått så mycket komplimanger av barnen idag. "Jag tycker om dej mamma" från både Kevin o Leo, o Kevin sa förut oxå "Jag tycker du är fin mamma o väldigt snäll" det värmer såå i mammahjärtat när dom säger så. Mina godingar, dom är såå söta o goa!!!

Kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0