Ett litet rör

Nu äntligen är jag frisk, hade pyttelite ont i halsen imorse, men det är borta nu *woho*

Jag sitter här o försöker få tag på en tjej som har hand om kommunens vikariebank för förskolor etc. men det är ju upptaget heeela tiden. Jag som verkligen hatar att ringa om sånt här, får ont i magen o så när man väl tar sej mod.. ja då är det upptaget!! eller så är personen på möte *argh* får försöka sen igen.

Det har väl inte hänt så mycket här, har mest slappat o försökt bli frisk hela veckan.
Ska iväg till sf-gruppen sen kl 14 så jag ska väl försöka ta mej lite mat snart.

Jamenvisst, självklart så har hon gått på lunch nu oxå.. kanske får skylla mej själv som ringer i lunchtid.. hihi..
får försöka igen om en timme då.. typiskt!

Igår var jag med Kevin till öronläkaren, dom skulle kolla om rörena satt kvar. I ena örat hade det lossnat så han plockade ut det o kevin fick ta med det hem, men på andra örat satt det fortfarande kvar så vi får komma dit om ett halvår igen o kika hur det ser ut.

Näe nu börjar magen knorra, får se vad vi kan hitta för nåt att äta.. det är ju så tråkigt att äta själv.

Kram!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0