Sommar

Nu är helgen äntligen gjord.. 3 långa nätter med vak på sjukhuset. Fint väder o sommarvärme har det varit oxå, men man har knappt hunnit njuta nåt av det tyvärr. Jag hoppas det kommer tillbaka till veckan för då är jag långledig.

Såhär får man fördriva tiden i en sjukhussäng på nätterna :-)

Man får lösa lite korsord, läsa bok och dricka kaffe


Klockan påminner om att tiden smyyger sig fram :-p

Idag har jag varit ledig, men då har det ju såklart regnat o varit kallt, men vi har haft en bra dag ändå. På förmiddagen åkte vi till Madeleine o pojkarna, åt lunch där o så hade vi köpt med lite jordgubbar o glass till fika. Solen kikade att fram en stund på eftermiddagen som tur va.
Jag fick en försenad födelsedagspresent.

En jättefin stor o härlig te-kopp med te och en söt tesil, samt en söt liten bok.

Tack vännen!! :-)

Nu vill Patric att jag följer med ut på balkongen o håller sällskap.. eller förgifta mig ;-)

Kram

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Ja fördriva tiden är inte helt lätt.

Bra att du gilla presenten!

Kramis och tack för idag!!

2009-06-02 @ 21:57:51
URL: http://maddesvarld.blogg.se/
Postat av: Syrran

Säg till Patric att han ger katten i att förgifta min syster. Annars slutar vi handla på Willys ;) Mooaahahahaha

2009-06-02 @ 22:23:24
URL: http://limelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0