Dykarbarn

Jag o barnen har varit till Örsholmsbadet o svalkat oss idag. Leo har börjat med att dyka under vattnet, eller ja han sticker ner huvudet under vattnet, om han har fattat att han måste hålla andan vet ja inte, men kul tyckte han att det va :-) Kevin har oxå börjat bli lite mer vågad i vattnet o slängde sig som en vilding, doppar oxå huvudet lite under/i vattnet.

Barnen solar.. hmm.. blev konstig färg på kevins kort.

Sen åkte vi förbi Willys o hälsade på pappa, stackarn måste sitta inne o jobba.

Ikväll blir det superenkel mat, kycklingwok a´la värma i stekpannan, för jag har inte nån som helst lust att ställa mej o laga mat.. borde ha en personlig kock såhär på sommaren så man bara kan lata sig.. o nån som städar.. o tvättar.. så kan jag ligga ute på balkongen o läsa så länge.. nån frivillig?! ;-)


Håller på med denna nu.


Kram!!

Kommentarer
Postat av: Syrran

Jaså, ni har också varit på beachen. Synd att vi inte såg er där... Kram

2009-06-28 @ 18:21:02
URL: http://limelight.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilka tuffa killar!!!

2009-06-29 @ 19:17:30
Postat av: Cissi

Vad fint av dig att ta med barnen till stranden!

Som jag sagt många gånger innan, du är en supermamma!! =)

Lät gott med kycklingwok!

Natti natti!

Kramar!

2009-06-30 @ 23:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0