Here we go again

Jo men jag tyckte väl att det va dags att uppdatera lite här.. eller?! :-p

En glad nyhet som jag måste börja med att berätta är att vi har fått en lägenhet på Långtäppan. Så nu blir det flytt.. igen.
Det är en 4:a och vi kommer ha egen ingång och en liten uteplats. Det kommer bli två våningar så det kommer kännas som ett eget litet radhus.. jättemysigt. Detta är så nära ett hus vi kan komma.
Jag känner mej så instängd här i lägenheten, så det ska bli jätteskönt att få flytta dit o känna att det är mer vårat, inte en massa trappor o sånt tråk.
Hittade en bild från kbab´s hemsida där våran lgh faktiskt var med. Gjorde en fyrkant runt det som är vårat :-)


Den 1 oktober flyttar vi in dit o jag längtar såå mycket.

Ja annars har vi haft semester denna vecka. Patric har haft semester i 2 veckor o har en kvar. Men jag jobbar på som vanligt. Det har varit riktigt skönt att ha varit lediga tillsammans hela familjen denna vecka. Trist att det går så fort bara o att det inte har varit nåt direkt sommarväder. Stackars Patric, har inte varit i närheten av en badstrand denna sommar :-( Jag däremot hade ju tur att va ledig hela den veckan då det va supervarmt.
Vi har inte gjort direkt mycket, bara tagit dagen som det kommit o softat.
Nästa vecka åker vi till Göteborg med tåget o ska gå på Universeum. Ska bli kul. Barnen ser fram emot att få åka tåg för första gången.

Imorron ska vi åka till pappa med familj o hälsa på i deras stuga. Blir väl en massa bus med efterlängtade Doris, lite käk o nån båttur. Hoppas på lite sol imorron då, idag har det ju bara regnat o regnat...

På måndag är det dags för jobb igen.. vill inte riktigt.. hade varit skönt att få va ledig sista veckan med barnen o Patric.

Ja det va allt för denna gång.

Kram!!

Kommentarer
Postat av: madeleine

Härligt med en lite uppdatering.

Är så glad för eran skull att ni fick lägenheten!!!

Kul med Göteborg och Universium! Ska ni till Liseberg oxå?

Kram

2009-07-25 @ 23:35:10
URL: http://maddesvarld.blogg.se/
Postat av: Syrran

ÄNTLIGEN!!! Uppdatering... ;) Blir super för er med nya lägenheten, tror jag! Kram

2009-07-25 @ 23:47:24
URL: http://limelight.blogg.se/
Postat av: Carita

Stort Grattis till er nya lägenhet. Härligt med egen ingång och uteplats. :-)

Kul att åka tåg till Göteborg. :-) Här vill Gabriel och Martin med åka tåg men tror inte det blir nu i sommar ändå.



Ha en fortsatt trevlig kväll. kram

2009-07-26 @ 22:55:29
URL: http://imraskrypin.blogg.se/
Postat av: Floos

Åh va härligt med flytt och gbg resa. Önskar att jag inte var så "bo när stan" kär annars skulle jag flytta dit, jätte mysiga radhus, har en kompis som bor där.

2009-08-05 @ 11:17:22
URL: http://floosan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0