Vi är bara kompisar

Vid frukosten för en stund sen säger Leo till mej, "jag tycker om dej" Jag säger "jag tycker om dej med gubben."
Sambon frågar "men tycker du inte om mej då?" Jo det gör han.
Då frågar jag om han inte tycker om Kevin.. Leo blir tyst o säger lite tveksamt nej. Jo men det gör du väl, säger jag då. "Nej, vi är bara kompisar" säger Leo då *s* Ja men du tycker väl om honom som kompis o bror? frågar jag. Jo det gör han ju! :-) dom kommer med så roliga saker ibland :-)

Idag ska jag försöka städa o tvätta, skulle gjort det igår, men då hann jag inte. Känns lite småtrist, men det är ju aptråkigt väder ute så det blir nog bra. Jo just det, städa undan julen ska vi ju göra, det blir skönt.

Hoppas ni får en bra söndag!!

Kram!!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

åh så söt han är din Leo. Dessa härliga kommentarer.

Städa bort julen har vi precis gjort här, det känns så skönt!!



Hoppas ni får en bra söndag!

Kram

2009-01-11 @ 12:25:39
URL: http://maddesvarld.blogg.se/
Postat av: Cissi

Vad gulligt sagt av Leo! =) Barn är ju verkligen underbara =)

Jag har också städat o grejat idag. Julen fick åka ut igår.

Ha en bra eftermiddag o kväll! Kram kram!

2009-01-11 @ 16:16:07
Postat av: Syrran

Filosofen Leo...

2009-01-11 @ 19:25:41
URL: http://limelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0