Orka orka...

ja, egentligen orkar jag inte skriva känner jag, ja förstår inte varför jag måste göra allt till ett sånt stort projekt, men jag gör ett försök för det va så längesen nu.

Ska lägga mej i sängen o läsa i min bok sen, den är spännande o snart slut. Jag blir lika förvånad varje gång jag orkar ta mej igenom en hel bok, har lite svårt att koncentrera mej o blir rastlös, men nu tycker jag det är rätt skönt o rogivande. Läser Anne Holt "Det som tillhör mig".
Lyssnar även på en ljudbok på jobbet så ibland blir det lätt att man blandar ihop o måste tänka efter *s* Leif GW Person "Den som dödar draken" lyssnar jag på på jobbet.

Idag har jag varit hemma med Leo, han har haft lite feber igår. Idag va han piggelin, men dom ska alltid vara hemma en feberfri dag. Så jag o Leo skjutsade sambon till jobbet o sen tog vi oss en tur på Ikea o sen blev det lite käk på Max, en sväng på bergvik o så till dagis för att hämta Kevin. Kul att få lite ensamtid med Leo, det blir inte så ofta som man är ensam med bara ett av barnen, tyvärr.

Var till läkaren på morronen oxå, fick min sjukskrivning förlängd till Mars o fick ett intyg som jag ska skicka till fk så jag kanske kan få mina pengar nångång. Jag hoppas dom kan skynda på lite nu..

Jag är just nu väldigt nyfiken på hur syrrans o hennes sambos nya tapeter blev, måste nog knalla över nån dag o kika, ska bli väldigt kul att se resultatet  :-)

Har beställt lite pärlor o smyckestillbehör ikväll på mina favvopärlsajter, www.pagoni.se o www.teardevil.se. Det va så längesen jag gjorde smycken så det ska bli väldigt kul att få göra det igen. Är lite sugen på scrapbooking oxå, men vi får se, kul o göra lite egna kort o så.

Kolla in min lilla knasboll:


Kevin spelar golf:


En segerkram:


Sådär, det flöt ju på rätt bra ändå o det blev några rader  ;-)  men det får nog vara bra för denna gång. Nu blir det sängen o lite läsning innan man slocknar.

Kram!!

Kommentarer
Postat av: Syrran

Gosig segerkram! Ni är välkomna o kolla tapeter o fika när som helst =)

2009-01-22 @ 18:19:13
URL: http://limelight.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Så tokig han är lille Leo. Och Kewin verkar haj på golf.

Det är verkligen skönt att kunna få lite egentid med ett barn.

Kul att du ska börja pärla igen vännen.

Kram

2009-01-23 @ 21:47:05
URL: http://maddesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0