Spontanbesök

hos mamma blev det idag. Hade inget planerat så jag ringde till mamma, hon va ledig o hade inget speciellt för sej så jag tog barnen o åkte ut dit. Det va riktigt skönt att få komma ut dit, det är det alltid iofs. Barnen tycker det är jättekul o Leo fick äntligen sina pannkakor som han alltid vill ha när han kommer till mormor *s* Kom inte hem förens efter 20.00 så det blev raka vägen till sängen för barnen, o det behövdes för dom va allt trötta o flammsiga.

Imorron ska vi till min vän Madeleine o hennes pojkar. Äta lite mat o prata, barnen får härja av sej lite, ska bli kul :-)

Två dagar kvar av ledigheten.. orkar inte ens tänka framåt, minsta lilla grej är jättejobbigt o ansträngande. Livsglädjen är nere på noll just nu :-( Måste ringa till fk o "överklaga" min "dom" så jag kan få pengar nångång. Det känns väldigt väldigt jobbigt, vet inte hur jag ska orka försvara mej själv om dom inte förstår min situation :-(

Lägger in en länk till en väldigt bra sida som min syster tipsade om:
www.godstart.se

Kram!!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Kram gumman. var kul att ni kom idag!

2009-01-05 @ 23:11:04
URL: http://maddesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0