Ett nytt år

Ja, då va det ett nytt år.. igen.. jag förstår inte vart tiden tar vägen, det går så fort så man knappt hinner med ju. Jag hoppas detta året blir ett bättre år än innan, även om det känns rätt hopplöst.

Vi hade iaf en bra nyårsafton. Patric o jag gick på bio igår, Yes Man, den va bra o det va lagom mycket folk som gick på bio igår *s* Medans vi satt där o hade det mysigt var "svärmor" hemma o passade barnen samt lagade god mat. Så det va bara att duka när man kom hem o sätta sej o äta mat. Helt perfekt ju ;-)
Barnen väntade o väntade på att klockan skulle bli 12 o alla fyrverkerier. Som tur va va det folk som sköt under hela kvällen lite då o då, så dom sprang fram o tillbax till fönstrena.

Idag blir det väl till att städa.. igen.. känns inte som man gör nåt annat än att städa o plocka.. men inte syns det för det *tröttsamt*

Jag har iaf fått Leo till att hjälpa till att städa upp alla leksaker.. är väldigt förvånad, det är inte ofta han är samarbetsvillig när det kommer till att städa. Kevin däremot brukar det inte vara några problem med som tur är.

Näe dags att sätta igång o göra nån nytta.

Hoppas ni får ett bra nytt år!!

Kram!!

Kommentarer
Postat av: Karin79

Åh vad mysigt det lät med bio! Läste ditt tidigare inlägg om det svåra i att varanöjd. Tänkvärt!



Önskar dig och din familj ett gott nytt år!

2009-01-01 @ 15:18:01
Postat av: Madeleine

Gott nytt år vännen!!

Kram

2009-01-01 @ 23:18:06
URL: http://maddesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0