Vilket spring...

det ska va varenda eviga kväll när man ska lägga barnen, dom hittar på en massa ursäkter för att komma upp, dom ska säga nåt, dom ska visa nåt.. osv.. det är så tröttsamt, eller så ropar dom så man ska komma o hjälpa dom med nåt.

Idag har jag tränat, det va nästan så jag inte åkte iväg.. eller tankarna "äh jag struntar i det" fanns där iaf... var inte alls motiverad o kände bara en massa obehag, men jag åkte dit iaf o jag klarade mej igenom ett träningspass själv. Det va rätt mycket folk, vilket va jobbigt, känner mej urdum o det känns som alla andra oxå tycker så..
Kände mej lite smått vilsen bland alla maskiner men det va kul iaf. Sen tog jag en liten simtur oxå :-)

Åkte hem o åt lite lunch, sen åkte jag ner till psykiatriska öppenmottagningen och gick på mötet med SF-gruppen. Idag har vi hållt på med kroppsterapi. Lite avslappningsövningar, det va jätteskönt. Det hjälpte verkligen o det syntes tydligen väldigt väl på mej vilken skillnad det va före o efter.. skojigt, kanske nåt man kan använda sej av hemma ibland. Sen gick vi igenom läxan vi hade fått från sist. Diskuterade lite kring det o så.
Fick sån fruktansvärd huvudvärk när mötet va slut.. vet inte om det för att man spänner sej så mycket o att det tar så mycket kraft av en.. men det har börjat släppa nu, skönt.

Trött idag.. ovanligt va?! *s* denna olidliga trötthet som aldrig verkar ta slut..

Inatt fick barnen en kusin, den första kusinen faktiskt. Patrics bror o hans tjej fick en liten dotter. Hon skulle inte ha kommit ut förens i april, men igår 7 veckor för tidigt så gick vattnet. Allt gick iaf bra, dom skulle väl få ligga kvar på Neo/avd 10 i två veckor.

Nu har barnen äntligen somnat efter ett antal turer fram o tillbax :-)

Kram!!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Va bra att du kom iväg på träningen!! Jag tror att dem som tränar har fullt upp att hålla koll på sig själva och inte på dig vännen.



De verkar som det går bra på självhjälps gruppen!! Att du får ont i huvudet beror säkert på att du spänner dig för mötet och så släpper det sen.



Ska bli kul att ses i möra!!

Kram

2009-02-20 @ 09:50:53
URL: http://maddesvarld.blogg.se/
Postat av: Carita

Hej, vad härligt att komma iväg och träna lite. :-) Skulle med behöva komma iväg.



Jag vill passa på att önska dig en trevlig helg. kram

2009-02-20 @ 15:00:54
URL: http://imraskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0