12 timmars sömn

Igår gick jag o la mig i sängen o vilade kl 19, barnen o patric spelade tv-spel så jag såg min chans till lite lugn o ro ;-) det slutade med att jag somnade, sen kommer jag ihåg att leo kommer in o myser med mej o somnar han oxå. Sen vaknar jag kl 23.30, läser en stund o somnar sen om o vaknar kl. 07. Det roliga är att jag ändå va trött idag.. hur kan det va möjligt?!? Nu har jag fixat iordning lite bilder som jag ska passa på att lägga in. Först ut är tårta jag gjorde när vi hade kalas i lördags, det är en kladdkakstårta med låånga ljus:


Sen hade vi marängswiss på barnkalaset:


På dagis hade barnen gjort fina alla hjärtansdag-kort.
Kevin´s:


Leo´s:


Sen gör min kära syster underbart fina kort, detta fick Kevin när han fyllde 6 år. Hon är grymt duktig!!


Igår pratade jag med en gammal klasskompis som hade läst min blogg o blivit berörd då hon kände igen sej mycket i det jag skrev o hon blev inspirerad att ta tag i saker själv när hon läste om dom framsteg jag gjort.. Det kändes jättekul att höra att min blogg har gett styrka o inspiration till nån, även om det va tråkigt att höra att hon hade det så kämpigt just nu. *kram till henne*

Imorron ska jag bara jobba typ 3 timmar på morronen, sen ska jag iväg o träna. Det känns riktigt läskigt eftersom jag ska träna själv denna gången. Är rädd för att se dum ut, att göra fel eller inte förstå mej på hur jag ska ställa in maskinerna. Jag hatar när det är nya saker o jag blir helt virrig i huvvet, det blir kaos o jag kan inte tänka klart. Får iaf belöna mej med att det är en gratisomgång o att jag får en gratis simning efteråt oxå, hoppas det är lika lugnt som sist även om det är mer träning för mej när det är mycket folk *s*

3:e mötet med SF-gruppen imorron oxå, har sett fram emot det hela veckan faktiskt. Fast visst är man lite nerövs för vad vi ska göra för utmaningar denna gång. Men jag klarade iaf av bildterapin sist, o den har jag nog varit mest rädd för, så jag ska väl klara kommande saker oxå förhoppningsvis :-p

Ikväll börjar en ny säsong av "den grå" (grey´s anatomy) som jag har längtat efter så länge *woho*

Annars är jag mestadels trött o orkeslös.. allt går verkligen i vågor.. jag kan va hur pigg o glad som helst ena dagen o sen så sjunker man ner o bara vill ligga i sängen o sova.. det är jobbigt.. önskade att jag hade ett piller med en massa energi i, skulle va så perfekt. Jag undrar många gånger hur jag ska orka med ett "riktigt" jobb när jag är så här trött o "livlös".

Nu ska jag sätta mig o läsa en bok/broschyr som vi fått i läxa att läsa tills imorron på mötet. "ångestsyndrom från svenska ångestsyndromsällskapet" heter den.. antar att det blir endel prat om den o dess innehåll imorron då.

Kram!! ♥

Kommentarer
Postat av: Syrran

Shit, va sugen jag blev på marängswiss! Måste jag göra nån gång snart... Kladdkakstårtan vi fick i lördags var jättegod! Träningen imorgon kommer att gå jättebra, tror jag. Jag brukar sparka lätt på maskinerna och muttra lite när dom inte gör som jag vill på träningarna ;) Prova det... Kramis

2009-02-18 @ 21:08:15
URL: http://limelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0