Ångest ångest ångest....

det är såå mycket ångest o oro just nu :-( imorron ska jag gå brevid på "nya jobbet". Jag önskar att jag fick slippa, att jag fick va hemma med mina mysiga familj i tryggheten istället. Det är jobbigt.. allt kommer va nytt, nya människor, nya rutiner, en massa nytt att lära sej, man ska visa sej från sin bästa sida (vilken sida nu det är?)... Det kommer bli en lång dag oxå. Börjar kl 14 o så slutar jag 21.45. Jag är rädd att jag inte ska klara av det.. :-(

Idag har jag varit o träffat sf-gruppen. Vi har haft "scen-övning" idag. Vi fick fyra minuter var på scenen o skulle berätta nånting valfritt. Jag valde att berätta om mina barn. Hade tagit med några kort o sådär. Va jättenervös o hade verkligen ont i magen av all ångest, men när man väl kom upp o skulle prata så tyckte jag att det gick väldigt bra och jag fick positiv feedback. Det tog däremot ett tag innan man kunde slappna av igen, man blir så skakig.
Sen gjorde vi lite ja och nej övningar. Mest övade vi på att säga nej i olika situationer. Det blev många konstiga situationer och mycket mycket skratt :-)
Nu har vi uppehåll i två veckor o sen efter det är det bara två gånger kvar.. det känns jobbigt att det ska va slut, dom har varit ett sånt enormt stort stöd o det är kul att komma dit o göra dom här övningarna.

I förmiddags åkte jag o barnen ner till stan. Leo skulle till frisören o klippa av lite trollhår. Dom fick klubba o fin färg i håret. Leo valde gul (hans favoritfärg) färg och Kevin fick blå. Kevin klippte sej dock inte men frisören va snäll så han fick lite färg han med :-)
Sen gick vi till burger king o åt lite mat innan det bar av till dagis o jag skulle iväg på mitt möte.

Det får nog bli soffan nu en stund innan sängen kallar.

Kram!!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Det kommer gå bra i morgon ska du se. Ett tips är att du frågar mycket om du är osäker. Men du är så omtänksam och gullig så.

Va bra att övning på sf gruppen gick bra.



Kram Madeleine

2009-04-02 @ 22:48:14
URL: http://maddesvarld.blogg.se/
Postat av: jenny

kramaR om dig

2009-04-03 @ 10:04:54
URL: http://jennnyss.blogg.se/
Postat av: Syrran

Det kommer att gå jättebra med nya jobbet! Jag ska tänka på dig extra mycket idag =) kram

2009-04-03 @ 12:08:16
URL: http://limelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0