Välkommen till min nya blogg!

Ja jag tänkte att jag skulle försöka mej på en blogg, spännade eller hur!! ;-)
Det kommer handla om lilla mig.. barn, sambo, jobb, vänner o allt som hör livet till.
Just nu är jag sjukskriven 25% pga depression, social fobi och ångest. Det är väl oxå något som jag kommer skriva lite om, hur det är att leva med just social fobi o allt det där jobbiga, samt min väg tillbaka till ett "normalt" liv.

Just idag har jag varit hemma med min minsta son Leo, han har varit sjuk i några dagar, men idag va han piggelinis o feberfri så imorron bär det av till dagis igen.

Hämtade Kevin på dagis o tog oss en tur på sjärtlapparna i pulkabacken.. jättekul ju!! Barnen tyckte det va toppen när mamma åkte o dom fick putta på *hihi*

Imorron är det dags för jobb igen.. känns sådär.. jag trivs med att vara hemma o pyssla, men visst är det skönt att komma hemifrån också, om bara jobbet hade varit lite roligare.

Jag sitter på ett arkiv o fotar material åt ett företag. Det hade varit lite roligare om jag hade nån arbetskompis, men just nu sitter jag helt själv i ett rum med fördragna gardiner i 8 timmar mån-fre, känns väl sådär lagom kul. Hade även varit roligt med lite varierande arbetsuppgifter, men nu sitter jag bara o vänder blad i böcker o trycker på en knapp för att fota sidorna. Har varit där i snart 2½ år. Borde söka mej vidare till nåt roligare, men min "sjukdom" gör det väldigt svårt o ja jag kan nog t.o.m säga omöjligt.. men jag jobbar på det o hoppas att det ska bli bättre med tiden.

Nu ska jag gå o se vad min älskade sambo gör, kanske han vill titta på ett avsnitt av heroes eller prison break innan den mjuka kudden o det gosiga täcket kallar :-)

Ha det gott så syns vi nog snart igen!!
Kram!!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hej gumman!!

Vad roligt att du har skaffat dig en blogg!

Den kommer jag flitigt besöka =)

Hoppas du haft en bra dag! Tänker på dig!

Många kramar!!

2008-11-27 @ 16:57:32
Postat av: Anna

Yeah - syrran bloggar ;)

2008-11-28 @ 16:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0