Trotsig morgon

Kevin har verkligen kommit in i en härlig trotsperiod. Varje morgon när vi ska iväg till dagis är det alltid nåt som blir fel, så han vänder i humöret tvärt. Samma sak är det när man kommer o hämtar, han ska INTE  med hem!! Så fort han inte får som han vill blir han arg som ett bi!! Men samtidigt så kan det vända tillbaka precis lika fort o han blir min snälla goa Kevin igen. Det är tur att dom inte trotsar samtidigt iaf.

Idag har jag verkligen varit trött.. känns som jag bara vill sova sova sova.. o så till råga på allt fick man huvudvärk här på eftermiddagen, vill bara gå o lägga mig i sängen, men det går ju inte när man har två godingar att ta hand om. Nu sover dom dock så snart ska jag mysa ner mig i soffan.

Det va verkligen tur att vi tog en tur i pulkabacken igår för imorse när vi kom upp så va all snö borta.. så tråkigt. Jag hoppas verkligen det kommer mer snö snart, det är så mysigt.

Igår kväll tjuvstartade barnen med att ta fram sina adventsljusstakar. Kevin ville såå gärna att vi skulle börja julpynta, men jag sa att det är lite tidigt o att vi till helgen skulle ta fram adventsljusstakar o stjärnor till fönstrena. Men dom orkade inte riktigt vänta så dom fick ställa upp sina på sina rum.

Idag har jag varit på "intrevju". Jag har fått erbjudande om börja på grupp-terapi för oss som har socialfobi o ångestsyndrom. Så jag har fått berätta om hur jag har haft det i mitt liv o hur det ser ut just nu.. det va riktigt jobbigt o det va många tårar som rann nerför mina kinder, men dom va jättegulliga, förstående o tyckte absolut att jag skulle få vara med i denna grupp o att jag verkade ha en stark vilja till att bli bättre :-) Så nångång nästa år hoppas dom att dom kan starta upp. Det känns riktigt riktigt skrämmande o jobbigt, men nödvändigt.

Nu ska jag hasa mej iväg till soffan o se om det finns nåt att titta på..

Kram!!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hej gumman. Vilken fin blogg du har skapat!! Vill oxå gå med i den där gruppen juuu.. Tycker du är så duktig som tar tag i detta

Massor med kramar

2008-11-27 @ 21:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0