Äntligen

Yes!! äntligen åkte Johan ut ur idol.. som jag har väntat. Jag fattar inte ens vad han hade i det programmet att göra :-o

Skönt som tusan att det är helg, fredagen är verkligen den dagen man kan slappna av o njuta, se fram emot två underbara dagar då man får vara ledig. Tyvärr kommer söndagen alldeles för fort o ångesten smyger sej på inför en ny hel vecka att ta sig igenom.

Var på samtal med min kurator idag. Det va nog första gången, eller kanske andra gången *funderar* jag inte grät, även om det va väldigt nära. Jag är så himla känslig när det kommer till att prata om min egna känslor så det finns inte.. det va ett bra samtal iaf, jag fick fram mycket av sånt jag ville ta upp. Har även lite nya mål som jag hoppas att jag kommer kunna uppnå.. För det första skulle jag vilja ta mej iväg till badhuset o börja simma.. sen vill jag även ta med mina barn till badhuset, dom skulle tycka att det va såå skoj att få busa runt i vattnet.. :-) o sen vill jag börja på nån gympa tillsammans med barnen.. tror friskis o svettis har nån familjegympa eller nåt. Det låter säkert som jätte enkla saker för dom allra flesta, men för mej är detta jättesvårt o jobbigt. Det största o svåraste målet är nog ändå att byta jobb.. kämpa kämpa!!

Imorron ska jag o barnen ut till min pappa, ska bli kul, va ett tag sen vi var där nu. Min älskade syster o hennes sambo kommer oxå :-) så det ser jag fram emot.
På söndag är det skyltsöndag i centrum så då ska vi ner dit o barnen ska få lämna sina önskelistor till tomten, dom längtar kan jag säga, speciellt Kevin, han har skrivit sin önskelista alldeles själv *stolt* han är så duktig, o han börjar bli så stor!!

Så blir det väl till att ta fram lite adventsljusstakar o julstjärnor till fönstrena i helgen. Tomtarna får gärna vänta lite, men jag tror sambon är lite sugen på att ta fram dom.. hmm.. vi får väl se vem som vinner *s*

Hoppas ni får en trevlig helg! kommer säkert in o skriver under helgens gång, är ju riktigt "bloggar-taggad" nu *hihi*

Kram!!

Kommentarer
Postat av: Carita

Godkväll! Vad härligt att få prata av sig ibland. Bra med lite mål. Har själv mål som jag måste ta tag i och man behöver nog dessa mål för att komma till skott. :-)

Angående friskis och svettis så har de familjegympa på lördagar. Vi gick där förut och det var väldigt trevligt. Rekommenderar det varmt. :-)



Jag håller tummarna hårt för att du kommer hitta ett annat jobb snart.



Det låter som en mysig helg ni har framför er. Här blir det ikea imorgon förmiddag sen på eftermiddagen ville barnen leka med kompisar och vi ska väl adventspynta. På söndagen ska vi till min syster och hennes sambo på adventsfika. Ja om inte lillbäbis bestämmer sig för att komma nu i helgen förstås. :-)



Ha en underbar helg så höres vi. Ta hand om dig. kram

2008-11-29 @ 00:05:27
URL: http://imraskrypin.blogg.se/
Postat av: Louise

Hej! Kikar in och läser lite. Vilken mysig blogg du skaffat. Hoppas allt är bra med er!Kram

2008-11-30 @ 15:48:42
URL: http://floosan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0