En fullspäckad hemmahelg

Sitter i soffan o är helt slut.. det har verkligen gått i ett hela helgen, även fast vi bara varit hemma.
Igår var vi ute o åkte en massa pulka, sen gick vi in o bakade lussekatter, dom blev så goda! Har inte bakat lussekatter sen jag va liten så dom blev väl inte världens snyggaste *s*
Jag gjorde pepparkaksdeg som fick stå sig tills idag, o sen va det en massa annat småplock, diskade, tvättade, plockade, handlade m.m.

Idag har vi återigen varit ute o åkt pulka o sen gjorde vi en snölyckta o en snögubbe. Leo blev sur för att han inte riktigt fick till några snöbollar *s*
Sen gick vi in o bakade pepparkakor o dom blev jättejättegoda.. tack Madeleine för det goda receptet.. kommer aldrig mer köpa färdig deg.
Gjorde en stor sats med köttbullar som vi även åt till kvällsmat, jättegott.. :-D
Har städat, tvättat o tagit kort på barnen som sambon ska få fixa till så det blir fina julkort som vi kan skicka iväg.
Det har verkligen varit fullt upp hela helgen.. men kul har det varit!

Nu ska jag nog ta o lägga mej i ett varmt bad så jag får slappna av lite.
Men först ska jag lägga in lite nya kort.

Kevin åker pulka:


Leo kämpandes med pulkan:


Lussekatter:


Mina älskade tomtenissar:


Mot badkaret!! :-)

Kram!!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hej gumman! Ni verkar ha haft en bra helg! Va bra att pepperkakorn blev goda!!! Fina bilder du har lagt in!! Kram Madeleine

2008-12-14 @ 21:15:55
URL: http://maddesvarld.blogg.se/
Postat av: Carita

Godkväll! Låter som en väldigt mysig helg. :-) Helgerna går super fort, man hinner knappt med innan det är måndag igen. Vilka fina bilder du lagt ut.

kram

2008-12-14 @ 23:39:58
URL: http://imraskrypin.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hej!

Oj, vad mycket du har hunnit med i helgen! Roligt att ni åkt så mycket pulka! =) Lussebullarna såg riktigt fina och goda ut, blir ju riktigt sugen nu ju =) Barnen är hur söta som helst. Hoppas du haft det bra idag. Kram!

2008-12-15 @ 16:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0