Fre.. näe.. Torsdag!!

Ikväll har jag lagt in mina två första auktioner på Tradera. Ska bli spännade o se om det är några som budar på dom, vore väldigt kul om det gick bra  :-) håll tummarna

Idag har jag gått runt o fått för mej att det varit fredag hela dagen, jag vet inte varför, men jag blir lika besviken varje gång jag kommer på att det "bara" är torsdag *s* men imorron är det iaf fredag o då ska jag försöka att bara jobba halva dagen, sen ska jag möta syrran på stan, det va längesen vi gick på stan, ska bli kul. Vi ska fixa en försenad present till mamma.

På kvällen ska vi ut till mammsen o fira henne. Hon har äntligen fått hem sin nya soffa o soffbordet, så det ska bli kul o se hur det blev. Är lite avis på mamma som får möblera o greja hemma (hon har nyss flyttat) det är ju så kul. Jag har ingenstans att möblera om här hemma.. jo kanske Leo´s rum så småningom, om vi kan köpa lite nya förvaringsmöbler till honom snart.

Jag tror jag ska vandra in till sängen o sova snart, barnen ska iväg till dagis tidigt imorron o jag som är så morrontrött, varenda morron är en kamp mellan mej o kudden *hrmm*  jag har en förmåga till att stänga av alarmet o somna om.. inte bra.. jag såg på en hemsida, det va en väckarklocka som hoppar ner på golvet o börjar virra runt så man måste jaga ifatt den o ställa tillbax den innan man kan stänga av den.. kanske nåt jag borde satsa på?! den fanns även som en flygande grej som man måste jaga ikapp.. skumt :-) tåls att fundera på... *s*

Nej, sängen va det.. Gonatt!!

Kram!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0