Äntligen helg!!

Så va det äntligen helg, jätteskönt :-) Trött är jag oxå så det ska bli skönt med lite "sovmorron" imorron, slippa upp o iväg nånstans.

Idag har vi varit på luciafirande med dagis. Kl 7.30 imorse va vi på plats i kyrkan o fick höra alla barnen sjunga så fint. Leo ville först inte vara med utan sitta med oss, men efter lite övertalning så gick han med fröken o va med framme o sjöng hela tiden :-D Sen blev det lite fika, med lussekatter o pepparkakor på avdelningarna. Vi va på Leo´s avd. denna gång eftersom det är sista året vi är där. Sen till våren börjar han på stora avdelningen.
Lägger ut lite bilder från imorse.

Sambon o Kevin:


Leo o jag:


Efter jobbet åkte vi o hämtade barnen, åkte hem, hämtade pulkorna o åkte till "Himlabacken", en jättestor o lång pulkabacke, hur kul som helst :-p men man blev lite blöt i rumpan så jag tror ett par termobyxor får inköpas *s*

Ikväll har vi myst med lite tacos/nachos *mumsigt* o nu är jag så trött så trött... ska bara kika vem som vinner idol så får det bli raka vägen till sängen sen.

Natti natti o kram!!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Åh vilken mysig dag ni verkar ha haft!! va bra att Leo var med tillslut!!

Himla baken skulle jag vilja till oxå!!



Kram på dig vännen!!!

2008-12-12 @ 22:03:50
URL: http://maddesvarld.blogg.se/
Postat av: Susan

Hej hej. Hittade hit via BB=)



Söta barn=)

2008-12-13 @ 04:24:34
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: Jenny

Heeeej :)

fin blogg du har :)

allt bra med dig hoppas jag :)

Kraaam

2008-12-13 @ 21:23:08
URL: http://familjenav6.blogspot.com
Postat av: Cissi

Hej!

Vad mysigt med luciafirande!

Kevin och Leo är så söta! =) Och du är jättefin gumman.

Vad kul det lät med pulkaåkning! vill också =)

Hoppas dagen varit bra!

Kramar!

2008-12-13 @ 23:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0