Vattna katten

Men så dålig jag är på att uppdatera.. fy skäms på mig ;-)

Idag har jag och Leo varit till djursjukhuset med Gos. Liten koll, blodprover och ny mat så får vi se om hans mage blir bättre snart *hoppas* Dom rakade lite på hans ben när dom skulle sticka honom. I bilen på vägen hem sa Leo att vi får vattna Gos ben så pälsen växer ut igen.. haha.. så söt, vilka ideér dom kommer med :-)


Jag har varit ledig hela denna vecka o jag har ju verkligen haft tur med vädret. Hela veckan har det varit solsken och varmt, underbart. Snart är dock veckan slut, men först ska vi njuta av helgen tillsammans, min älskade familj♥

Nu har vi en liten sovande Leo i soffan så man får väl ta o bära upp honom till sägen o natta Kevin oxå.

Hare gott!!
Kram!!

Liten uppdatering;
Kollade precis ut genom altandörren för o se om katterna kommit tillbaka. Då sitter våran lilla Igelkott här ute o smaskar på kattmat.. det tyckte han tydligen va riktigt mumsigt :-) sötisen...

Kommentarer
Postat av: Syrran

Kolla med Gos att han tycker det där med vatten är okej, bara ;) Kul att kotten är tillbaka!

2010-06-04 @ 22:40:14
URL: http://limelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0