Det bästa med vintern

förutom att åka pulka o att det är fint med all snö, det måste väl ändå vara att det bara är att dra på sig en mössa när man går till skola o dagis på morronen, man slipper fixa håret när man är dödstrött o ser ut som ett troll :-) Vad ska man hitta på till våren o sommaren, hatt eller keps...?!

Nån av dessa kanske?!

Idag har jag bara legat i soffan och kurerat mig. På kvällen efter att jag hade suttit hos Theresia (i tisdags) o sagt att det va jättelängesen jag var sjuk så började ja känna mej krasslig o på morronen vaknade jag o va förkyld. Så typiskt, man ska aldrig aldrig säga så...
Men nu börjar jag känna mej bättre igen, bara det att man får springa o snyta sig varannan minut.

Imorron efter skolan ska jag och barnen möta upp Madeleine och pojkarna vid Leklandet på Nöjes. Ska tillbringa några roliga timmar där. Ska försöka komma ihåg att ta med mig kameran.
Sen ska Adam följa med oss hem o sova över. Det blir spännande och barnen tyckte det skulle bli jätteskoj när jag berättade det. Det blir första gången nån sover över här.

Nu ska jag vandra tillbax till soffan o mysa lite innan barnen ska sova.

Kram!!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vad skönt att du mår lite bättre!

Hoppas ni får det riktigt kul på Leklandet imorgon! Och nej, glöm INTE kameran! =) Jag vill se bilder ;)

Massa kramar!

2010-01-28 @ 20:29:49
Postat av: madeleine

2010-01-28 @ 21:39:25
URL: http://maddesvarld.bloggspace.se
Postat av: madeleine

Du skulle vara jättefin i coboy hatt. Ska bli kul att leka med er i morgon. Och jag är så tacksam för att du ta med dig Adam.. Kramis

2010-01-28 @ 21:41:47
URL: http://maddesvarld.bloggspace.se
Postat av: Syrran

Skit i hattarna... Tror det blir bäst ;)



Se till att bli frisk (eller åtminstone inte värre sjuk) till helgen - ser fram emot att få träffas =)



Kramis

2010-01-28 @ 22:23:37
URL: http://limelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0