Vuxligt vs Barnsligt

Sitter på jobbet o har bara en natt kvar nu på denna helg. Skönt att den snart är slut. Har haft mycket huvudvärk hela helgen, vet inte om det beror på dålig syn eller jobbet, eller nåt annat. Jobbigt är det iaf.
Jag funderar och funderar på "vad jag ska bli när jag blir stor". Fasiken att det ska va så svårt att komma på. Känns som jag inte passar in nånstans o min sociala fobi gör att det blir väldigt svårt o läskigt med allting.
Vad tycker ni jag skulle passa att jobba som/med?

Idag har vi varit på kalas hos Madelene och Erik, dom har fyllt 21 resp. 20 år. Sen passade vi även på att fira lilla Cazandra som fyllt 1 år. Det va riktigt trevligt o riktigt skönt med ett avbrott från jobbarhelgen.

Inatt blir det till att titta på säsong 1 av House, jag vet inte om jag sett det, men det märks väl. Finns inget annat vettigt att se annars ändå. Har "bara" 4:an här (o 1:an & 2:an, men dom räknas nästan inte på natten).

Ibland kan man faktiskt hitta kläder på barnavdelningen. Stl 170 passade perfekt på lilla mig :-)
Jag tror jag ska fortsätta titta lite på barnavdelningen emellanåt.

Vuxligt på barnavd.

Kram!! ♥

Kommentarer
Postat av: Cissi

Skönt att din jobbarhelg är över nu!

Hoppas verkligen huvudvärken släpper snart!!



Ja du, att veta vad man vill jobba med är sannerligen inte lätt.

Du är ju väldigt pysslig och duktig av dig =)

Kanske något inom det?

Kanske som florist?

Sen tror jag du skulle passa väldigt bra att jobba med barn.

Eller kanske starta något eget som du har pratat om?



Tänker på dig! Kram!

2010-03-01 @ 08:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0