Bowlingmästare

Det får bli ett litet inlägg innan jag måste gå o göra mig iordning. Ska iväg sen o lämna plasma. Patric och Leo får följa med för sen måste vi åka o kolla på en ny tvättmaskin då våran gick sönder i helgen :-( så typiskt ...

I lördags var jag och Madeleine ute o roade oss. Bowlade på nöjes (o jag vann ju såklart.. hihi) o oj va roligt det va att bowla, flera år sen ju. Sen åt vi buffé som var sådär (o inte alls bra enligt finsmakaren Madde) ;-) Tacosen var helt värdelös.
Sen blev det några goda drinkar. Kändes som vi hamnat lite fel bland alla 20åringar.. nästa gång får det nog bli Tempel eller Blue moon.. nåt för lite äldre "tanter" ;-)
Men roligt hade vi i alla fall.

I söndags hade vi barnkalas för Kevin som fyllt år. Det va fullt ös i 2 timmar och Kevin var jättenöjd efteråt.

Denna vecka är jag ledig och det är riktigt skönt kan ja meddela..

Dags att fortsätta dagen.

Kram!!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vad härligt att ni hade så kul i lördags! Synd att inte maten var så bra bara.

Och vad skönt att Kevin var så nöjd med kalaset =)

Ha en bra dag finaste du! Kram!

2010-02-16 @ 09:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0