sex åt gången

Familjen annorlunda har börjat gå i repris på nätterna så det sitter jag o tittar på när jag jobbar. Jag har därför snubblat in på familjernas egna bloggar. Kul att se vad som händer hos dom. Carola tipsar här om en väldigt fiffig grej. Har man många barn så tar det ju väldigt lång tid att steka pannkakor. Nu har inte jag 8 barn, men att steka pannkakor åt 2 pannkaksälskande barn och 2 vuxna tar lagom lång tid och är lagom kul tycker ja, så jag skulle gärna kunna tänka mej att ha en sådan här.
Hon tipsar även om att den finns att köpa här. Kanske skulle önska sig en sån i julklapp ;-)


Julklapp?!

Kommentarer
Postat av: Fru Ölmebo

Aah vilken fiffig grej!

Ja det tar tid här att steka kan jag lova :D

sex pers och tre av fyra barn äter som vuxna :P



hoppas allt e bra med er



kramis

2010-08-26 @ 09:38:39
URL: http://familjenav6.blogspot.com
Postat av: Mamma//Mormor

Bra tips till julklapps inköpen.

Håller med,det är gott med pannkakor!

2010-08-26 @ 11:39:46
Postat av: Albulena

Den ser inte illa ut, hade nog underlättat mkt för oss :D

2010-08-26 @ 12:19:43
URL: http://aalbuuleenaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0