Efterlängtad träff

Idag har det varit fullt upp hela dagen i princip. Fick besök av min vän/granne på förmiddagen, det va längesen vi sågs även om vi bor så nära, blir mest att man ses ute.

Hämtade Kevin på skolan när han slutat o åkte ut till Väse för ett besök hos Linda och hennes pojkar. Efter mycket prat om att träffas så blev det äntligen dags. Killarna fann varann relativt snabbt o lekte bra. Leo fann nog mest den ena hunden som han blev väldigt förtjust i :-) Jag o Linda ska ha barn med två veckors mellan rum så det är så kul. Båda varsin trea.
Tiden gick fort o vi åkte vidare hem. Släppte av barnen hemma o sen vidare till Grums där jag hittat ett fint skötbord på blocket. Mycket prisvärt och precis vad jag letat efter.


Till vår "trea".

Handlade lite på vägen hem o har precis ätit Baguette, gott!

Nu ska jag försöka få två små vilda barn i säng.

♥♥

Kommentarer
Postat av: Syrran

Trodde bilden var tagen hos er först, men sen såg jag blommorna... ;)

2010-08-27 @ 23:03:10
URL: http://limelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0