Det märks

att skolan har börjat nu. Redan efter några dagar in på förra veckan så började Kevin klaga på halsont och blev snorig. Leo har snorat ytterst lite och i söndags slog det till hos mej. Däckade på eftermiddagen med halsont, huvuvärk o va allmänt hängig. Var hemma från jobbet igår vilket va en väldigt bra idé. Idag mår jag mycket bättre o har landat på jobbet sen en halvtimme tillbax.

Jag hann iaf med att sy två kuddfodral i söndags. Jag har hittat världens enklaste förklaring på hur man syr fodral superenkelt, ni måste verkligen testa.

Kuddar

Nu blev inte den där skarven precis på mitten o ja dom behöver strykas, men skit samma :-) Vet inte vart jag ska ha dom, behövde inte direkt ljusblå kuddar nånstans men det va det tyget jag hade liggnas hemma, så det fick bli försökskanin. Får lägga ner mej lite mer när ja hittar ett tyg som passar i soffan.

Just det, vill du prova på att sy dessa enkla kuddfodral går du bara in här.


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hej gumman.

Tråkigt med förkylning som hopar sig över er.

Fina kuddfodral som du sytt. Duktig du är!

Kram på dig gumms

2010-08-31 @ 22:16:32
URL: http://maddesvarld.blogg.se/
Postat av: Syrran

Gött att du mår bättre =) Hoppas det fixar sig med vakt till kottarna på torsdag också.

Kuddarna ser jättefina ut! Ska kika på den där beskrivningen och kanske testa. Kul att ha grejer man gjort själv!



Kramis

2010-08-31 @ 22:32:19
URL: http://limelight.blogg.se/
Postat av: Cissi

Skönt att du mår bättre!

Jättefin kuddfodral, så duktig du är! Hoppas det går bra att jobba inatt! Kramar!

2010-08-31 @ 23:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0