Mat & Muffins

Idag är jag ledig och laddar inför en lång jobbarhelg. Började dagen med ett uselt morronhumör, men det försvann som tur va efter en stund :-)

Åkte ner till stan och träffade Madeleine, vi gick o åt lunch på Mat&Muffins, det mysigaste cafét/matstället i stan. Sen på väg till bilen tog jag mig en sväng in på syrrans jobb o pratade lite med henne :) Personalrummet var fullt med folk o vilken ångest att gå in i ett sånt rum.. ahh jag syns!!
Scared 2
Men det är ju sånt jag måste öva o öva o öva på...

Sen var jag och barnen till parkleken här på rud, det va jättelängesen vi var där o dom tycker ju det är så kul där. Jag har nästan fobi mot lekparker, jag blir så rastlös så fort jag kommer dit o sätter mig, barnen leker o man bara sitter o sitter.. borde njuta av vädret eller att bara få va ute, men det är svårt. Träffade iaf en mamma från Leo´s dagis, så vi satt o pratde en stund.

Kram!! Beating

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vad mycket du gjort idag!

Och vad strongt av dig att gå in på din syrras jobb trots att du tycker det är så jobbigt. Jättebra gjort gumman!! Och som du säger, man måste ju tyvärr utsätta sig för sina rädslor trots att man är livrädd. Nu ska du vara stolt över dig själv! Jag är i alla fall stolt över dig =)



Ha en fin kväll gumman! Kramar!!

2010-04-29 @ 17:39:42
Postat av: Syrran

Dan tyckte det var kul att se dig =) Och jag tyckte det var supermysigt att du kom in o pratade en stund!



Ses imorgon!



Kramis

2010-04-29 @ 20:21:33
URL: http://limelight.blogg.se/
Postat av: Anonym

Modig du är. Kram till dig gumman.

2010-04-29 @ 23:03:17
URL: http://maddesvarld.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ja vet det blir bättre o bättre!!

Kram!

2010-04-30 @ 17:26:39
Postat av: jenny Ölmebo

jätte duktigt av dig ju!! :)



Ah där har jag aldrig fikat, måste jag testa :)

hoppas du haft en bra valborg



kraam

2010-05-01 @ 17:36:45
URL: http://familjenav6.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0