Varm oboy & ostmackor

Sitter på jobbet o äter osmackor med gurka på. Till det har jag varm oboy. Har ni tänkt på hur mycket godare oboyen blir när den har fått stå till sig i en termos?! Det blir en sån god o speciell smak. Eller är det bara jag...? Den påminner om när man va liten o va ute o åkte skidor el dylikt o man hade matsäck med sig :-) Tidigare ikväll skjutsade jag ut barnen till pappa. Dom blev såå glada när jag berättade att dom skulle få sova hos morfar inatt :-) det är riktigt härligt att se hur glada dom blir när dom ska åka dit. Samma sak med mormor o farmor (ni är verkligen älskade) o det är skönt för deras mamma att slippa lessna ögon när man åker ifrån dom. Det är mera "ska du inte åka nu mamma?!" *s* Både patric o jag jobbar i helgen. Det är riktigt trist men skönt att man har folk runt omkring som kan ställa upp o hjälpa till med våra små troll :-) nu ska jag fortsätta käka o hoppas att det blir en lugn natt :-) kram!!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vad gott det lät med varm oboy! =) Och jag håller verkligen med, det blir faktiskt godare när man har med sig det i termos =) Hög mysfaktor! =)

Hoppas det gick bra att jobba och att det blir en bra natt nu inatt =)

Kram!!

2009-11-14 @ 10:54:05
Postat av: Farsan

Inga problem att ha dom fröna. Full fart hela tiden, även när dom sover

2009-11-16 @ 18:50:27
Postat av: M/E

Alltid kul och passa dom. Säg gärna till snart igen när ni behöver hjälp o så. Jag&Erik ställer gärna upp. Dom verkligen gillar Erik speciellt Kevin hehe.. Hör av er någon helg när ni ä hemma så vi kan komma o leka me dom för sist kunde du o patric sitta vid datorn när vi va där hehe :):)

2009-11-16 @ 23:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0