Barnvakt & Kratta löv

Då va man ledig tills fredag, sen kör vi helgen både jag o Patric. Ska bli så skönt när helgen är gjord, det är den som är jobbigast.

Idag har jag varit barnvakt åt en granne. Hon skulle iväg på nåt möte så jag passade Theo som är 8 månader. Så söt o så snäll. Han var väldigt försiktig eftersom vi bara träffats små stunder ute, men det gick bra. Kul när man kan få låna andras bebisar. Känner ju att dom två vi har räcker bra o vi är nöjda så, så visst är det praktiskt att låna o sen lämna tillbax, då får man ändå underhålla bebissuget som kan komma o smyga sig på ibland :-)

Krattade en massa löv här på vår gård med barnen förut. Först skulle Leo vara med o kratta, men det varade inte så långt stund innan han ville gå in, så byttes dom av o Kevin kom ut o hjälpte mig med det sista istället. Riktigt mysigt att få kratta löv o göra fint, pyssla lite. Lagom stort är det oxå :-)


Nu ska jag gå tillbax till soffan, där en sovande älskling ligger, ska kika klart på Arga snickarn o sen blir det Grey´s anatomy.

Kram!!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Det lät som en väldigt mysig dag! =)

Kram!

2009-11-12 @ 09:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0