Träningsvärk...

i rumpan har jag efter att ha suttit i en sjukhussäng i 11 timmar. Jobbade i tisdags natt o eftersom sjukhussängar knakar nåt otroligt mycket så fort man rör sej minsta lilla o man vill ju inte väcka tösen jag sitter hos vareviga gång man ska röra lite på sig. Sen är inte sjukhussängar så speciellt bekväma. Dom gånger jag sovit på sjukhus så jag fått ont i hela kroppen för att dom är
sååå obekväma :-( Men nu har hon förhoppningsvis kommit hem, jag hoppas verkligen det eftersom jag ska jobba fre,lör o sön.

Nog om det. Idag har en fd klasskompis dotter fått sin sista cellgiftbehandling o räknas som att ha blivit frisk från sin Cancer. Det känns så otroligt skönt o underbart att hon klarade av det, hon är så stark o hennes mamma o syskon oxå. Kommer så väl ihåg när jag fick reda på att hon hade cancer, fy vilken chock. Vågar inte ens tänka på hur det måste kännas att få ett sånt besked om sina barn (eller om nån annan nära heller för den delen). Jag är livrädd för att förlora mina älskade barn. När man jobbar på natten så hinner man tänka mycket på sånt o då saknar man dom så det gör ont. Man får dåligt samvete för varje gång man har blivit arg på dom. Det är så man bara vill rusa därifrån, ta bilen hem bara för att få krama om dom.

Jag är så trött o seg idag så jag orkar inte skriva så mycket, ska iaf lägga in lite nya bilder.


Grillar på skutberget        Första fotdoppet *burr*


Mina älsklingar               Min första smörgåstårta :-)

           
Äntligen har jag hittat         Mc Flurry - Marängswiss
en brödburk som jag
tycker om. Tack för det
Louise :-)

Japps det va allt för denna gång.. tror ja.. orkar inte riktigt tänka.

Kram o natti!! 

Kommentarer
Postat av: Syrran

Fina bilder på barnen =) Smörgåstårtan ser riktigt god ut - det där ligger tydligen i generna! Kram

2009-05-30 @ 10:55:06
URL: http://limelight.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Hoppas du slipper ha nattvak på sjukhuset nu i helgen.



Jag har oxå tänkt en del på din föredetta klasskompis, har träffat henne och dottern för ett par år sen.

Jag tycker dem är oerhört starka.



Fina bilder vännen! Kram

2009-05-30 @ 11:51:37
URL: http://maddesvarld.blogg.se/
Postat av: louise

Kul att du gillar den, de gör jag med =)

2009-06-04 @ 13:51:59
URL: http://floosan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0