korvgrillning, såpbubblor o hopprep

Idag har jag varit ledig o det har varit riktigt skönt. Barnen och jag gick ut i skogen o grillade korv o hade det väldans mysigt. Det är så skönt att bo så nära skogen så man bara kan ta sej en tur när man känner för det.. det fattas bara en egen liten trädgård o egen ingång.. ibland saknar man det.. ibland inte.. :-p


skogsutflykt

Sen gick vi tillbax hem o jag tog ett snabbt städ, lite undanplockning o dammsugning, sen skjutsade vi Patric till jobbet. Barnen ville in på barnens hus, så vi tog ett span där inne.. hem o gjorde såpbubblor och hoppade hopprep


Leo blåser såpbubblor


Kevin hoppar hopprep

Imorron är det en speciell dag.. hihi.. Leo lovade att han skulle sjunga högt för mej o demostrerade genom att sjunga "ja må hon leva" så högt han kunde.. vi får väl se om han håller vad han lovar *s*

Hoppas ni haft en bra dag!!

kram!!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Visst är det en mycket speciell dag i morgon den 13 maj för då har du födelsedag och namnsdag!!

Härliga bilder på mina "goa" barnbarn!!

Kram till er alla!!



2009-05-12 @ 22:50:17
Postat av: Cissi

Verkar som om ni hade en riktigt mysig dag igår!

Kul att få se lite bilder =)

Stort grattis på födelsedagen vännen!! Hoppas du får en fin dag! Många kramar!

2009-05-13 @ 09:39:35
Postat av: Madeleine

va mysigt det ser ut med grillningen!! Skönt att vara ledig!!



Jag säger Grattis här oxå!! Blev det ngn sång från Kevin? :)

2009-05-13 @ 10:32:40
URL: http://maddesvarld.blogg.se/
Postat av: Syrran

Grattis på födelsedagen! Hoppas dom sjöng ordentligt ;)

2009-05-13 @ 15:31:30
URL: http://limelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0