Jag smälter

Det är så varmt så man nästan smälter ju, man orkar inte göra nånting här hemma. Det behöver städas.. rejält mycket, men man orkar inte.. istället går man runt o är irriterad på att det är så stökigt, grejer överallt o att man blir sandig under fötterna *s* Jag har iaf tvättat lite kläder idag :-)
Men samtidigt så är det skönt med värme o det är ju förbjudet att klaga när värmen äntligen är här.. haha.. så jag ska försöka njuta istället.. imorron kanske det får bli till att åka o bada.

Idag har jag o barnen segat oss runt på Bergvik. Vi åkte ut o köpte nya sandaler åt Kevin, sen skulle han ha ett par jeansshorts, det va viktigt, så vi letade runt o hittade tillslut ett par på kappahl.. i stl 110 (han har 122 annars).. dom passade jättebra kostade bara 79 kr :-) hittade lite tuffa solglasögon till kevin oxå..
Leo hittade denna söta så han köpte den istället för solisar :-)


Den heter Doris.. :-o

Sen gick vi förbi hårcenter eller va det heter o fick en klipptid till Kevin.
Svalkade oss med lite glass i väntan



o såhär snygg blev Kevin

Leo ville oxå va med på bild, men Kevin
tyckte att han bara såg sur ut.. kan nog
hålla med Kevin lite om det  *S*


Lurpan tycker mycket om att bli buren av Kevin ;-)

Är jag inte duktig som uppdaterar min blogg lite oftare.. hehe..

Kram på er!!


Kommentarer
Postat av: Syrran

Grym uppdatering, syster! =) Ja, Lurpan ser veeeerkligen bekväm ut... Kram

2009-06-28 @ 09:33:16
URL: http://limelight.blogg.se/
Postat av: Cissi

Ja, värmen tar på krafterna. Men det är ju synd o klaga, som du skriver =)

Fin Kevin blev i håret!

Kram till er!

2009-06-30 @ 23:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0