Trött o huvudvärk

Idag är jag såå trött, känns som jag inte sovit på jättelänge, har ont i huvvet o är stel i nacken. Lite bättre nu efter att en ipren gjort sitt. Men tröttheten sitter fortfarande i...

Sitter o kikar lite på Arga snickarn.. lite småroligt.. han säger verkligen va han tycker! *s*

Kvällens käk, falukorvsgratäng o pressad potatis:


Imorron är det dags för andra mötet med SF-gruppen, det är med skräckblandad förväntan man ska dit. Jobbigt när man inte vet vad man har att förvänta sej.
Sen ska jag ju provaträna imorron, det blir spännande, det ser jag faktiskt fram emot. Hoppas att det är nåt jag kan fortsätta med.

Nu har jag lite tvätt att hänga, bäst att ta det på en gång så man inte glömmer det.

Kram!!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Mums vad maten ser god ut.

Det kommer gå bra i morgon ska du se.

Och va kul att du ska prov träna!



Kram madeleine

2009-02-11 @ 22:19:13
URL: http://maddesvarld.blogg.se/
Postat av: Carita

Hejsan!



Åh vad jobbigt att du inte mår bra, hoppas att du snart känner dig pigg och kry.



Vad smarrig maten ser ut, har du något recept som jag skulle kunna få?



Ha en fortsatt trevlig dag. kram

2009-02-12 @ 15:59:02
URL: http://imraskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0